[silindi] 3 ayllıken yaptırdım daha erken yaptırmak isterdim
dikiş yöntemini tercih ettik
ilk çisini yaparken ağladı ve ilk gün keyfi yoktu
gün içinde 4 kez pansuman yaptım 1 hafta boyunca
ilk gün 3 pansumanında ağlamalştı daha
nemli kalmasın kremini güzelce yedir ve karton kapak tak mutlaka kakası bulaşıp enfeksiyon kapmasın
1 haftada dikişleri düştü sizinki daha ufak daha çabuk iyileşecektir
çok huysuzlanırsa az calpol verirsiniz rahatlatr
Bu arada hayırlı olsun🙏