Bizde aylarca cektık onu. Ilk baslarda gun kurusu kayısı kaynatıp suuyunu sabah ac karnına ıcırıyordum gun aralarındada kayısı yedırıyordum oyle yapıyordu ama dwvamlı kabızdı dr a goturdum duphalac dıye bıtkısel bı surup verdı cok sukur onunla duzene gırdı