kucukprensinannesi sağ göğsümü emiyor 1,5 2 saate acikiyor sol göğsümu emiyor sonra yine 1,5 2 saate sağ böyle yapıyoruz doktor ön ve son sütü alır daha iyi kilo alır hem inmesine zirlanmazsin dedi ki ben başta da böyle yapıyordum maşallahı vardı bebeğimin gerçekten hiç zorlanmadım yine böyle yapmaya başladım bugün güzel uyudu ağlamadi süt için sinirlenmedi doğru olan değil de bebeğim için en doğru olanı yaptım vala 😊