Oyun oynayarak geçiyor kirtasiyeden malzemeler alıp etkinlik hazirlayacagim şimdi ona sonra hava almaya çıkıyoruz balkona gündüz aşırı sıcak olduğu için gezmeye çıkamıyoruz uykular zaten yarım saat sonra kuvetine su dolduruyorum oynatıyorum falan öyle yemek falan yaparken de ana kucağında oturtuyorum fazla durmuyor gerçi ama olduğu kadar :)