ilkbahar2334 Merhaba kızlar, bebeğim 24 günlük ve ayağımda sallayarak uyutuyorum ve üstüne tülbent atıyorum yoksa gözleri fıldır fıldır ve uyumuyor. Siz nasıl uyutuyorsunuz?
JackDaniels ilkbahar2334 ahh canım ayakta sallamanın pişmanlığını ileride yaşayacaksın… bence yol yakınken bırak. Ben hiç sallamadım bu zamana kadr. 4.5 aylık yatağına yatırıp biraz sırtını sıvazlıyorum hemen dalıyor uykuya🙏🏻
Alpbeybi ilkbahar2334 19 günlük bebem. Memede bazen mayışıp uyuyor ama yerine koyunca uyanıyor. O yüzden genelde emzik ve süpürge sesi ya da kolik müziğiyle uyuyor. Bazen de yine emzikle elektrikli ana kucağında (4moms mamaroo var bizde) uyuyor.
Renesmee ilkbahar2334 yol yakınken dön.. uyku saati gelince koy beşiğine, poposuna pışpış yap emzik tutuyorsa ver uyusun.. bak bana 7 buçukta başladım hala geçemedi gece uykusuna ayakta sallanarak uyuyor 😕
ilkbahar2334 JackDaniels bebeğimin gözleri fıldır fıldır açık o şekilde uyurmu sırtını sıvazlasam? Bide emzik tutuyor sonra atıyor. Tam kavrsyamıyo heralde. Nadiren tam tutuyo ve emiyo
Sehertosunn ilkbahar2334 emince uyuyo genelde. Uyumazsa da gazini cikarirken mayişıyo beşiğinde biraz salliyorum uyuyo.
Hamt Kolik ve alerjik olduğu için şşş patt yöntemi sakinleştirmiyo malesef o yüzden kucağımızda alıp sallana sallana dans ederek uyumasını bekliyoruz 😀
JackDaniels ilkbahar2334 bence deneyin. İlk zamanlar ağlar ama alışır zamanla. Piş pat tekniğini deneyin🙃