Dunyayigeziyorum Hanımlar baby hope baston bebek arabası kullanan var mı .yada doğumdan itibaren kullanabileceğim tam yatan baston bebek arabası tavsiyeleriniz var mı
tekgamzelimm Dunyayigeziyorum kidgo markalı baston Bebek Arabası kullaniyorum kızıma çok memnunum tavsiye ederim
123ab Dunyayigeziyorum bende tek bebek arabası aldım chicco lite way doğumdan itibaren diye satılıyor bir de içine e bebekten yenidoğan bebek arabası minderi aldık daha destekleyici oldu 3 aylık olmak üzere oğlum ben çok memnunum zaten diğer büyükleri alan hemen herkes bebeği 6 aylık olunca bastona geçmek istiyor yorucu oluyor diğerleri
Deletedmom0099 baby hope vardı 1 ay kullanamadan sattım iğrençti kapanıp açılmıyodu, yürüdükçe ayaklarım çarpıyodu. ben yenidoganda bunu kullandım baston kadar hafif ama katlandıgında dar uzun değil kabin boy gibi oluyor
Rose1221 Chicco trio sprint kullanıyorum ben çok çok memnunum. İkinci el almıştım letgo dan. Bulursanız kaçırmayın