Bebegimde yaklasık 10gündür bacaklarını yapıstırıp saga sola belini egme , altını degiştirirken huysuzlanma , bacaklarını açmak istememe, ön tarafını sildirtmiyo desem yeri ben ilk çok dikkate almadım geçici bişeydir dedim çünkü kızarıklık ya da pütürlük yok ama 2gundur falan bacaklarını actırmıyo yani o ön taraftaki bogum kısmı katlanan kısmına pişik kremi sürecem izin vermıyo zorla sürdüm agladı ama kızarık değil , şimdi bezi görse huysuzlanmaya aglamaya başlıyo..Yani pişik mi ne olabilir aklım almıyo doktorada yakın tarihte sıra bulamadım 😩