Ohaezgi Bebeğim 4,5 aylık kanguruya koyunca içine kayıp gömülüyo. Kaçıncı ayda kullanmalıyım? Yoksa yanlış mı oturtuyorum. Bu arada yüzü bana dönük koyuyorum