Merhaba yeni katıldım aranıza, 3 günlük bebeğim var, cumartesi epidural sezaryen oldum, sezaryen sonrası tamamen iyileşme ne zaman oldu? Dikiş acınız? Oturup kalkabilmeniz, yatakta dönebilmeniz? Bir de göğüsler çok şişti, doktor sağma dedi, hemşireler birkaç kez sağdı daha da kötü oldu, sizin de olmuş muydu? Hep böyle şiş mi olucak, ne olur yardım edin.