Minekocc42 Merhaba ben 37+3 de doğum yaptım şuan bebeğim solunum sıkıntısı yaşıyor ve yoğun bakımda aranızda bu sıkıntıyla karşı karşıya gelen anneler var mı yardımcı olur musunuz bu süreci nasıl atlattınız ?
Yoruldum Minekocc42 36. Haftada dünyaya geldi bebeğim 7 gün yattı yoğun bakımda solunum sıkıntısı ile geçiyor annesi sen sütünü sağ sık sık emzirir gibi günden güne çoğalacak zaten ve üzülme her işte vardır bir hayır geçmiş olsun
BernaEkin 5 gün kaldı benim oğlumda merak etmeyin bikaç güne toparlar bebekler bizlerden çok daha güçlü oluyorlar