Kızlar 8 ay 13 günlük bebeğim var su içmeyi hiç sevmiyor. Bezi hiç dolu dolu olmuyor, sizinkiler su içiyor mu? Mama ve ek gıda beslenme şeklimiz, nasıl suluklar kullanıyorsunuz? Lütfen bir fikir verin, biberondan ağzına sıkınca uzaktan, artık oyun olarak mı algılıyor bilmiyorum ama ağzını açıyor ve sıktığımı içiyor. Antalya’dayız ve hava malum, su içmeli değil mi sizce de?