Arslanmerve Bebeğim 7 buçuk aylık bu zamana kadar aptamil içtik ancak son 1 haftadır ağzına alıp tadına bakıp bırakıyor. Başka bir mama vermeyi deneyeceğim. Bebeklerin sevdiği hangi mamalar var 2 numarasını verebileceğim. Yardımcı olursanız sevinirim
Cagla-92 Arslanmerve bende aptamil kullanıyorum hatta bir süre 2 numarasını sa kullandım sonra hipp e geçtim aynı şekilde içiyor bir sıkıntı olmadı
Kalben_1 Arslanmerve merhaba benm bebeğimde 7.5 aylık ve 4 Aya kadar bizde aptamil kullandık sonra doktorumun tavsiyesiyle Hip combiyotic kullanıyoruz çok iyi geldi ona hem kilo alımında hem çok sevdi tavsiye ederim