Biontech aşımizi olduk Şifa olsun inşallah
GizAs Bende olacağım ama korkuyorum ya. Kızım 14 aylık olacak emziriyorum.
Şifa olsun 🙂 bende biontech oldum 2 gün kolum ağrıdı biraz
Baharbek emzirdin mj
GizAs hayır mama kullanıyoruz biz canım
Merve-miray korkmA