20 günlük bebeğim var. Stresten kaynaklı aşırı kalıntım var hamilelikten itibaren vardı zaten. Doktor avil hap verdi emzirdiğimi biliyor ama ilaçta da emzirirken kullanmayın yazıyor. Benim gibi emzirirken bu ilacı kullanan var mı doktorunuz ne yorum yaptı