Angel124 bende aynı sıkıntıyı yaşadım ilk seferde hastanede açtırdık çok doluymuş zaten doktor evde bitiremezdiniz dedi. Sonrada serum fizyolojik ile yaptım. Başta korkumdan 2 damla sıkış çekmeye çalışıyordum olmuyordu. Şimdi bebeği yan yatırıyorum önce sonra sıvıyı tek seferde tek burundan güçlü bir şekilde veriyorum sonra diğer burundan da sıvı verdiğim burundan da çekiyorum. Bu işlemi birkaç kere yapıyorum. Tek başına zor olur ama yanınızda biri varken deneseniz daha iyi.