ozgesahiiin Kizlar 4 aylik kizim var mama veriyorum 2 saatte bir surekli mama istiyor.Ama yaptigim olceginde gunluk biberon sayisi 5.bizimkisi 5 i geciyor.Zarari olur mu ya kakasini da gunde 3 4 kez yapiyor
Brsnysr ozgesahiiin benimde kızım 4 aylik ben 3 saatte bir 3 ölçü veriyorum fazla kaka azar azar mi yok sa bez doluyormu herseferinde
MrsNur ozgesahiiin 4 aylık için 95ml/cc çok az, 2 saatte bir açılması çok normal, benim bebeğim 3 aylık ve 4 saatte bir 120 içiyor
Hulyaemirasim Benim oglumda o aylarda 2 saatte bir iciyodu ama tabi mamayi kac ölcek verdgnzde onemli.