Kızlar malum bayram yaklaşıyor. Normalde görümcemin çocuklarına ve kendo çocuklarıma bayramda harçlık veriyorduk. Bu bayram farklı olsun dedim ve hediye paketi hazırlamaya karar verdim. Görümcemin 3 oğlu benim de 2 oğlum 1 kızım var . Neler ekleyebilirim hediye paketinin içine daha mutlu olurlar diye düşündüm. Çünkü para kafalarında çok bir algı barindirmiyo yaşları küçük. En büyükleri 7 yaşında 😍