mihrosum ben de çok sinirlendim, ağladım, yemiyor diye kendi kendimi yedim bitirdim. Değişen bir şey olmadığını görünce vazgeçtim. Ben hazırlarım. Yerse yer, yemezse yemez. Artık böyle düşünüyorum 😎Mama içiyor arada süt. Sağlıklı olması önemli ve yeterli..