Efeninannesi10 ben de epidural sezaryen oldum cumartesi, pazartesi dolu dolu gelmeye başladı, emZirirken bol su, hoşaf, komposto, rezene, ıhlamur çayı içtim. Dün çok şişti, doktor sağma dedi ama bebek hemşireleri ve emzirme danışmanı böyle olmaz pompayla alalım dedi, göğüslerim şu an taş gibi, doktor da kızdı bebek emicek yapma dedi, emziren anneler sizin de şişti mi? Kaç günde geçti?