xnurcanx check in sırasında arabanız olduğunu ve uçağa kadar gideceğinizi söylüyosunuz size araba için etiket veriyolar bi de bebek arabası için özel poşetleri var tabi ki paralı temiz olsun isterseniz onu da istiyosunuz ve etiket ona yapıştırılıyo, uçağa binerken genelde görevliler yardım ediyo poşete konulmasına siz bişey yapmıyosunuz, onlar bagaja götürüyo zaten. İndiğin zaman da yine görevliler sırayla arabaları getiriyo uçağın olduğu yere, yorulmadan arabanızı alıp devam ediyosunuz. Biz de 4 aylıkken yolculuk yaptık ana kucağıyla kullandım bebek arabasını ve iki parça şeklinde o verdikleri poşete sığmıştı bayağı büyük oluyo çünkü. Poşet alma zorunluluğunuz yok diye biliyorum ancak temiz kalması açısından almanızı tavsiye ederim ☺️