Atamom16 Kızlar oğluma bugün öğlen çorba yapmıştım içine tavuk suyuda koydum arttı çorbadan biraz fazla yapmışım yarında versem olur mu? Yoksa vermemelimiyim ? Siz nasıl yapıyosunuz
Emirin_Annesiii Atamom16 ağzını sıkıca kapatıp dolaba kaldırıyorum ertesi günde yediriyorum benim de hep kalıyor bı öğünluk atmıyorum
Muhasebeciana Atamom16 corbayi buzdolabina koyarsaniz birsey olmaz ertesi gun yedirebilirsiniz bende bazen kaliyor ertesi gune iciriyorum buzdolabina koyup
Flamingom Atamom16 3 öğüne geçince akşam yemegı hazırladım diyelim kalanı ertesi gün öğlene ısıtıyorum. Akşama yeni yemek kalan öğlene diye gidiyor.
anayim-ben-ana Atamom16 ben de çorbalarını ve diğer yediği yemekleri hep iki günlük yapıyorum. Bir şey olacağını sanmıyorum.
Atamom16 Emirin_Annesiii çok teşekkür ederm dolaba koymuştum zaten ama tereddüt etmiştim içinde tavuk suyu var diye çok sağolun 😊🙏🏻