Ultraslan40 Kızlar oğlum için 90*190 cm yatak yaptırıyorum, fakat günlerdir yatak arayışındayım, önerdiğiniz bir model ya da bebek yatağı için olması gerekenleri söylerseniz çok sevinirim.
Zelisblt Ultraslan40 biz kızım için caploonba almıştık dikkat bebek vardan, çok memnunuz çok rahat kaliteli bi yatak
Flamingom Ultraslan40 https://www.isbiryatak.com/arama?q=Mina+yatak. Bir de bunu almasaydım muyu denerdim. Muyu yastık kullanıyorum eşim hanire yastık aldı doğrusunu bulana kadar muyu da rahat etti bende öyle.
Didemozcannnn Ultraslan40 biz istikbalden aldık üstü pedli olanlardan çok memnunuz (bebişimiz küçük olduğu için beşikte genelde eşim ve ben kullanıyoruz 😅 )