Aysenurkuru12 Merhabalar arkadaşlar ikizlerim var malum mama fiyatları aldı başını gidiyor bende en uygun olan similac mamayı kullanıyorum ancak ileri zamanda obez yaptığını öğrendim Uygun fiyatlı iyi dediğiniz memnunum dediğiniz mama mamalar nedir
yagmur-asaf Aysenurkuru12 ben kizimdada simiac kulandim simdi ogumdada kullniyorum oyle obezite felan bir mdegil aksine icinde tek palm yagi olmyan mama simic guvene kulnbilirsin ucuz demissin ama pek oyle ucuzda degil ben 850gr 200 lira oduyorum ayda en az bes kutu gidiyor
zeyzey77 Aysenurkuru12 hayır öyle bir şey yok . Similactan memnunsan kullanmaya devam et. Her mama her bebeğe fayda sağlamıyor. Bazı mamalar bazı bebeklerde kabızlık ishal gaz filan yapıyor
zeyzey77 yagmur-asaf eczaneden alıyorsan alma ebebekte similac 850 gram 99.90 eczaneler pahalı oluyor . İki kutu alırsın o paraya. İster sitesinden al ister mağazadan
Aysenurkuru12 @Yagmrakyldz ur-asaf#13223149 yagmur-asaf e bebekte 100 tl similac isterseniz bi oraya bakın sizde