Gelincik06 bende aynılarını kullanıyorum ama meyve süzgecinden memnun degilim çok pahalıya almıştım aslında çok iyi ama.bebegim daha 6 aylık ucundaki süzgeci nasil çıkardıysa çıkardı ya i boğazına kaçma ihtimali var dikkatli kullan yanında ol yani suluga gelince biberon kısmı büyük geliyor sanki içemiyor o biberondan onu da beğenmedim belki senin bebeğin içebilir benimki o suluktan içemedi meyve suzgevinin de suzgecink çıkardı.