Selam Arkadaşlar
Kızıma 2 beden molfix pure&soft kullanıyorum
Kullananlar bilir yanlarında naylonsu bi ek var kapatılan yerin bezin ön tarafı
Normalde bel kısmını baya yukarı bağlıyorum altı (popiş yeri) çok bos kalmasın altında toplanmasin diye ama gelelim o eklere onlari bebeğimin bacağının üstünden geçirip bağlayınca bez iz bırakıyor
Siz nasıl yapıyorsunuz 🤔😅