3 aydirsa bezle alakalıdır bence. Gerekirse piyasadaki tüm markalari deneyin. Mesele bize prima primium care yeni doğarken pişik yaptı, ilk onu denemiştik sonra sleepye geçtik çözüldü. Bir de enfeksiyon varsa da pişik hiç geçmiyor, kan kaka vs. verdiniz mi bunun icin?