Kizannesii Eminim ki cok dusunmussunuz elbette, cunku ilklerimiz kiymetlilerimiz🥰 Her cocugun tabiati dogasi farkli elbette, benim oglum asla kendi yaslarinda ki cocuklara pas vermiyor. Kardesim yeni dogum yapti onun bebeginde bile zorlandik. Elbette zorlanmadan hicbir sey olmuyor, ilklerde de zorlanmadik mi? Tecrubesizlik, yalnizlik, korku cabasi. En azindan ikinci olursa bunlardan biraz daha siyrilmis oluruz. Bir gun tamam olmali ikinci diyorum bir gun asla olmamali diyorum. Karar vermesi zor bir olay maalesef.