Merhabalar
Malum havaların ısınmasıyla ne kadar istemesem ve gün içinde sürekli yıkasam da bebeğimin göğüs ve sırtında çok fazla isilik oluştu. Artık öyle ki altını her değiştirdiğimde tüm vücudunu yıkıyorum. Bunun için krem losyon vs ne kullanıyorsunuz acaba?