Bebeğim doğduğundan beri doğru düzgün anne sütü almadı. Şu an 4.5 aylık ve biberona alıştığı için hiçbir şekilde meme almıyor kıyameti koparıyor.
Emmediği için sütüm de azaldı lansinoh pompa işe yaramadı. Medela pompa aldım bakalım nasıl olacak en azından pompa ile süt alsın diyorum.
Damla aldım, çay aldım, bira mayası tableti aldım sütüm 10 cc çıkıyor.
Sütüm artmaz mı artık kesilmiş demek mi bu?
Kahroluyorum inanın çok pişmanım mama verdiğim için. Maalesef etme yapma diyen olmadı ben bunu düşünemedim emmez diye. Ufak doğmuştu ve sütüm yoktu aslında vardı ama annem ve eşim beklemedi 60 cc çıkan sütü beğenmediler ilk hafta 60 cc çıkıyordu pompayla. Bebeğim doymuyordu. Bu saatten sonra emmez diyerek bırakmak istemiyorum damla damla da olsa alsın diyorum.
Yatakta sallanıyorum sessiz yerde demiyorum ama almıyor almıyor uykulu iken bile almıyor.