Feyzam_12 Kızım 50 günlük,mama veriyoruz mecbur, evolvia iken kabızlık gaz gibi sorunumuz arttı, aptamil önerdiler, Eşim aptamil Pronutra almış gelmiş, sizce iyi mi bu marka Pronutra olan
Reyna Feyzam_12 aptamil 10 bebekten 9unu gaz ve kabız yapıyor yarayan çok az bebek gördüm ve çok şekerli çok kötü bir mama kesinlikle karşı olduğum tek mama gaza ve kabızlığa hipp combiotic öneririm bende bebeğime 1 senedir bu mamayı kullanıyorum çok memnunum
Rabiia Feyzam_12 biz aptamil comformil kullanıyoruz gaz problemi olan bebekler icin cok rahatladık hem kolay gaz cıkarıyor ve kakasınıda cok rahat yapıyor gün içerisinde
Korayyy Bende aptamil kullanıyorm çok memnunum pronutro zaten gazlı benekler için daha hafif diğeri buna göre daha tatlı