Naz_35 asla asla yanlış yönlendirmek istemem ama benim eşim özbek. Onlar yeşil çaydan başka çay içmiyorlar. Türkiye’de siyah çaya alışmış eşim. Kayınvalidemin 8 tane çocuğu var ☺️ Hiç birinde de bir problem yok. En başından öyle alıştıkları için belki de bilmiyorum ama 🤗 hatta yeşil çayı öyle sallama çay gibi değil kendileri yetiştiriyor içiyor en hakikisinden yani :)