Okyanustakibulut bana yine de arpacıktır diye düşündürdü, uykusuzluktan dolayı ömrümde hiç yaşamadığım arpacık olayını son aylarda sık sık yaşıyorum, bir seferinde gözümün alt tarafında oldu, şişlik ve batma, dokununca acıma vardı, uç yoktu, hafif hafif kaşıyordum, sonra şişlik gitti gözüm morardı😬 üstten de olsa sarımsak sürün isterseniz, kesin, iç sulu kısmını sürün, uç olunca sürüyorum çabuk geçiriyor, deri üstünden de faydası olur belki, geçmiş olsun