Ayaklarımı omuz genişliğinde açıyorum belimi içe doğru ittiriyorum arkamda koltuk varmış gibi oturup kalkıyorum Yani doğru yapıyorum ama yapınca sağ dizim çok ağrıyor önceden de yapardım ama dizim ağrımazdı. Acaba neden kaynaklanıyor sizler nasıl yapıyorsunuz ağrı oluyor mu ?