Su verilmez asla diye birşey demiyor uzmanlar. Bebeklerin mideleri ve böbrekleri suyu sindirecek kaldıracak kadar henüz gelişmedi sıkıntı çıkarabilir bünyeleri diyorlar. Bizede anneler olarak risk almamak düşüyor çünkü anne sütü su ihtiyacını karşılıyor bebeğin tabi mama alıyorsa bir çay kaşığı verilmeli de diyorlar