acimavi Uzun uzun yazmayacağım çoğunuz duymuş, okumuşsunuzdur. Elmalıdaki iğrenç olay için change.org kampanyasını paylaşıyorum. İmzalarsanız belki bir şeylere etkili oluruz. http://chng.it/X8v5bWBhY4
Dmt-01 acimavi imzaladım bikaç saat önce biri daha kampanya başlatmıştı bu konuyla ilgili mail gelmişti onuda imzalamıştım şimdi sizden başka bitane daha gelmiş
Keskeuyusamm Ben gerekçeli kararı merak ediyorum. Yoksa bence imzaya bile gerek kalmayacak. Bu imzalık bir olay değil çünkü. Ama Allah aynısını yaşatsın o insanlara da inşallah. O acıyı o çaresizliği en sevdiklerinden tatsınlar
ikiprensannesi_gul Keskeuyusamm baş savcılıktan red kararı geldi inşallah bu defa insanca bi kararla sonuçlanır
acimavi Keskeuyusamm ocak ayında salmışlar, daha yeni kamuda duyuldu. Beyanlar çelişkiliymiş, o yüzden beraat kararı verilmiş. Küçücük çocukların yalan söylediklerini düşünmüşler yani
nartanemm Aslında böyle karar veren hakimlerin istifası için dilekçe vereceksin bir kaçı meslekten men edilecek bak o zaman nasılda masumların hakkını veriyorlar 🤬
acimavi nartanemm her zaman gerekçeleri olur, bu davada beraat kararının gerekçesi de ‘çelişkili beyan’ yani küçücük çocuklar yalan söylüyor olabilirler.
acimavi ikiprensannesi_gul bu karar ilk verildiğinde de itiraz etmiş başsavcılık sanırım ama antalya bilmem ne mahkemesi itirazı reddetmiş. Gerçi o zaman kendi içlerinde oluyordu olay, şimdi kamu baskısı var. Umarım bu sefer adalet yerini bulur.