Kızlar merhaba bebegim 6 ay 9 günlük neredeyse her saat emmeye kalkıyor artık çok yoruldum uykusuzluktan aynı şeyi yaşayan ve çözüm bulan var mı? doktorum kesebiliyorsan gece beslenmesini kes dedi nasıl olacak hiç bilmiyorum emzirmesem kıyametler kopar. Uykusuzluk mahvediyor insanı yardım edecek kimsem de yok her şey bana bakıyor hiç bir şeye yetişemiyorum gündüz uykuları da çok kısa en fazla yarım saat valla ne yapacağımı şaşırdım 🙁