Polikistikannee benim bebeğimde yoğun bakımda kaldı görmeye gittiğimde hep yüzüstü yatıyordu evde sırt üstü yatırdım ama bazen o kadar çok huysuzlanıyorduu ki yüzüstü yatınca hemen uyuyor 2 saat boyunca da uyuyordu. Ama bebekler diyaframlarından nefes alıp verdikleri için yüzüstü yattıkları zaman nefes alıp verme kapasiteleri düşüyormuş onu öğrendiğimdsn beri göğsümde yatırırken bile kısa süre tutmaya çalışıyorum nefes alıp vermesi zorlaşmasın diye en sağlıklı yatış sırt üstü