Zlyh_1616 Merhabalar 32 günlük bebeğim 3 kere topuk kanı yüksek çıktı şimdi hemşire aradı hastaneye acil randveu almamı söyledi bende aldım yarın gidicem ne demek tirodleri yüksek olunca ne oluyor çok kötüyüm lütfen bilen varsa söylesin