Birprensannesi12 Ateşlisede yaptırır mısınız eskiler ateşliyken banyo yaptırmayın diyolar o yüzden korkuyorum sizler ateşliyken bebeğinizi duş aldırır mıydınız?
Momteach Birprensannesi12 ılık bir duş aldır çay kağşığı calpol ver karma aşı 4. Ay aşısı ateş yapması normal 2 güne rahatalayacak merak etme
homosapiens Birprensannesi12 bizi hemşire sadece verem aşısında uyarmıstı dus aldırmayın dıye dıgerlerı ıcın bırsey demedi
Okyanustakibulut Birprensannesi12 canım duş yerine parasetamol fitil iste doktorundan veya eczaneden o en iyi etki ediyor diş çıkarırkende lazım olur
elifhanimm Birprensannesi12 kaça çıkıyor en son,yavrucak ya bizim arkadaş sarımsaklı zeytinyağını denemişti çok iyi gelmişti eklem yerlerine de ılık bez koymuştu
Birprensannesi12 elifhanimm 38.5 38.7 oluyor çok üzülüyorum burda okuyordum atesliydi duş aldırdım geçti diye yaptırsam ateş ucine vurur diye korkuyorum eskiler öyle der hep 🥺 bende çok yükselince ılık bez koydum evet iyi geliyor düşürüyor ama tekrar cikiyo
Momteach Birprensannesi12 4. Ay açısından sonra yapılır sadece veremden sonra duş yapılmaz.hemşire hatta bana eve git güzelce bir duş aldır ateşi çıkmasına karşı 1 çay kaşığı kalıpla verebilirsin rahatlar uyur dedi