pinar5595 Kaşıntı sorunum olduğu için doktor avil hap verdi. Uyku yapabilceğini de söyledi. Emzirirken avil hap kullanan var mı? Uyku yaptı mı? Bebeğede uyku yapr mı diye aklıma geliyor
0znur Benim bebegimde de alerji cikinca avil şurup vermisti doktor. Uyku yaptigi soyleniyor ama bjzde yapmadi. Hatta kimisi şey yazmıştı. “Bebegim uyumuyor diye doktora gittim avil şurup verdi uyku yapıyormuş.”