_elmaliturtam Kızlar idrar tahlili için yanımıza almak zorunda kaldık torbaları. Bugün biraz yaptı ama fazla gerekliymiş bekliyorum hala yapsinda götürelim diye ama geç oldu yarına kalacak olur mu ya acaba? Bugün yapılan idrarı yarın gotursek?
Mbal _elmaliturtam olmaz maalesef. Yarım saat içinde getirin dediler bize. Kasık bölgesine masaj yapın daha kolay yapıyorlar.
Sonsuzmutluluk _elmaliturtam olmaz yarım saat içinde götürmeniz en doğrusu olur geçen hafta bende zorlandım alırken. Ev yakında eve geldim torba taktım ama alamadım kızım çok debelendi uyuttum bende uyandıktan sonra altını açtım verdikleri plastik kabı altına tuttum bekledim çişini yaptı hemen alıp götürdüm. Sizde sabah öyle alabilirsiniz uyandıkaleında çiş yapıyorlar altını açın sırt üstü yatarken o bardak gibi kabı a altına tutun içine denk gelen yeterli oluyor zaten
_elmaliturtam Sonsuzmutluluk hastanede bekledik olmadı çok hareketli birde hemen cikariyo. Yarın öyle denerim bı inşallah olur
_elmaliturtam JUTENYA çok zor oluyo ya hareketten kayiyo bizimde kültür için verdikte diğerini fazla olcak dediler yok olmuyo başka yöntem bulunsa keşke bunun için bebelerden idrar almak çok zor
Denizbendeniz _elmaliturtam sen idrarı dök canım yenisine sağlık Emziğidikten 15 dakika sonra genelde çişini yaparmış bize en geç 20 dakika içinde getirin demişlerdi
Pnarferah _elmaliturtam laborantım ben en geç yarım saat içinde götürmeniz gerekiyor idrar gaita verilen kutulardan yarım dolsa yeterli