glsndmrlp bana da hep diyorlar sütün mü yetmiyor yok şöyle yok böyle 34 haftalık doğdu sezeryan oldum ama gece gündüz pes etmeden bebeğim kövezdeyken bile alarm kurup kalktım sağdım bir Sürü şey yedim içtim çocuk doyuyor eminim ama ban a da sürekli çocuk aç ondan huzursuz diye baskı uyguluyorlar artık dinlemiyorum kimseyi moralim bozulunca süt daha da azalıyor çünkü
Ama sana tavsiyem İnstagram da Dilruba Demirezer momstok diye bir çay var içtiğim zaman etkisini gördüğümü düşünüyorum sende dene iç bence bir şey kaybetmezsin