Balboncuk 2 yaş sendromu başlamış malesef bizimkide hemen hemen aynı yaklaşık 6 ay sürecek bi süreçmiş daha hayır demeyede başlayacak benim kızım herşeye hayır demeye başladı dediği olmayınca sesi kısılana kadar ağlıyor normalde pek ağlayan bi bebek değildir yani kendini bir birey olarak görüp özgür olmak istiyorlarmış