Merhaba,
29 haftalik dogum yaptim bugun 52. Gunumuz kizim 2065 gram bu hafta 2080 olmustu kilo vermis. Kilo almasi lazim ki emzirmeye gidebileyim en az 2300 2200 olursa emzirebilcem ama henuz olmadi sutum de yetiyor 60-70 cc veriyorlar ve tolere de edebiliyor suan 36+4 sizde yasadiniz mi bu sorunlari yada benzerini coook sukur rabbime en azindan sagligi iyi ama kavusabilmek icin de kilo almasi gerekiyor 😢