Cilekkokuluoglum_12 Merhaba bayanlar ben tekrardan hamile kalmak istiyorum fakat özel ümit Hastanesi’ne gidiyordum doktorumu değiştirmek istiyorum birde bana MEDİPOL HASTANESİ VE VİŞNELİK ÖZEL ÜMİT HASTANESİNDE İŞİNİN ERİ KADIN DOĞUM DOKTORU ÖNERİR MİSİNİZ RİCA ETSEM 😊
Wolverine Cilekkokuluoglum_12 Şehir hastanesi Dr Nihat İnan kesinlikle tavsiye ederim. Ben yunus Emre devlet Hastanesi’nde takipli hastasiydim. Şuanda sezaryen ve normal doğum şehir hastanesi imkanları eskisehirde çok iyi durumda. Nihat bey çok güler yüzlü pozitif ve aklınıza takılan tüm sorulara cevap veren bir doktor. Uzmanlığı infertilite üzerine aynı zamandabcok iyi bir Kadın doğum doktoru
HeartShapedGlasses Cilekkokuluoglum_12 benim takibimi ve doğumumu murat şenol yapmıştı. İyi bir doktor ama çok yoğun o nedenle çok bekliyordum.
Cilekkokuluoglum_12 Wolverine Yani evet ama ben Medipol yada özel ümit Hastanesine gitmek istiyorum devlet Hastanesi’ne pek güvenmiyorum açıkçası gittim bir kaç kes insana köpek gibi davranıyorlar afedersiniz
Wolverine Cilekkokuluoglum_12 Yani Nihat beyin daha kimseye köpek gibi davrandığını görmedim. Bir de ben Yunus emrede doğum yaptım odam tek kisilikti, sancı odası tek kisilikti. Herşey çok iyi ve temizdi Dr Talat Remzi Demirkola gittim hamileliğimde de Batıkentte iki doktora takipliydim. Ama Nihat beyin ilgisi ve bana verdiği güven sayesinde Devlet Hastanesi’nde doğurdum.
Cilekkokuluoglum_12 HeartShapedGlasses tıpa gitti oda ona gidicektim aslında aklımda o vardı o da başka hastaneye gitti
Caglarass Cilekkokuluoglum_12 Dilek ulusoy Batıkent ümitte. İkinci gebeliğim şehir hastanesine gidiyorum cidden orda gördüğüm ilginin fazlasını görüyorum burada. Doğumu şehir hastanesinde yaptım sancımı duşta çektim. Sancı odamda doğurdum harikaydı herşey. Arkadaşım ümitte yaptı ebelerin tavrından dolayı sezaryen oldu
Aysel_11 Cilekkokuluoglum_12 özel ümitte bende dilek ulusoya gitmiştim harika bi doktor gerçekten doğum yapmadım ama tüm şeyleri mi onda yaptırdım ilgiliydi. Birde bi yakınım murat şenolu da çok çok iyi demişti ikisini tavsiye edebilirim
Caglarass Wolverine Yaa profilinde geri gittim biraz seni biliyorum ben. Yorumlarımız hep birbirine yakın oluyodu dikkatimi çekmişti bu durum. Seninde Eskişehir de olmana sevindim 🥰
Wolverine Caglarass Eski kullanıcı adım yumiyumomi. Belki aşina olabilirsiniz. Ben de yıllardır görmediğim bir akrabama denk gelmiş kadar mutlu oldum🤗