idikbidik 2 saat önce klimayi actim, iki cocugumu da uyuttum, klima sayesinde hic kıpırmadan uyumuşlar. Klimasız uyuttugumda kıpır kıpırlar ve 15 dk sonra geri uyaniyorlardi. Kızım yeni kalkti emmek icin ama oglum hala uyuyor 😊 klimaniz varsa açın. Rahat uyusun bebeginiz.