Zekimurendebizigorecekmi hayır hiç belaltından vuran bir insan değilim, üslubunuz şu yüzden hos degil, karakter analizi kişilik analizi yapmamalısınız, size kendimi ispata girişecek değilim, yazdıklarımda yanlıs değil , uygulamada birşeyleri belki eksik yapıyorlar düsüncesiyle kendi basıma da gelerek uyguladıgım bir yöntemi yazdım. Doğada öyle birşey yok burada hem fikirim ancak hangi tarafımız dogal kaldı ki, bazısı ilişkiye girer cocuk istemezken cocuk sahibi olur bazısının da ugrasması belki didinmesi gerekiyordur bunu bilemeyiz o yüzden şans arttırabilecek bir yöntem. Kimseden alkış beklediğim yok yanlıs tespit etmişsiniz. Negatif kelimeleri kullanan sizsiniz tüm mesajlarınızda. Ben de daha uzatmayacagım cevap hakkınız baki ancak ben daha mesaj atmak istemiyorum, her beden farklı ihtiyac duyar ve belki bu tavsiyeyle birlikte diğer tavsiyelerle işe yarar inş. istedikleri bakabilecekleri çocuk sahibi olurlar.