Muallime1 benimde arkadasim kardes gibi severim benden 1 ay sonra evlendi yaklasik 3 yildir ikimizde evliyiz o arkadasiminda olmuyor esi tedavi oldu ameliyat oldu ama yinede olmuyor arkadasimin gitmedigi doktor kalmadi kendisi icin bir sorun yok diyorlar.
Kuzeniminde karisi yani yengemle abim 10 kusur senedir evlilerdi tup bebege basvurmuslardi defalarca ama yine olmadi simdi ikisi ayri kisilerle evliler cok severim o yengemle hala gorusur konusurum kendi kadin dogum doktoruma yonlendirdim megerse dusunce hormonu yuksekmis cok fazla yengemde simdi normal seviyesine inmis artik bir sorun kalmadi heran hamile kalabilirsin demis doktor simdi hayirli haberler bekliyoruz insallah. Allahim isteyen herkese hayirli saglikli evlatlar nasip etsin insallah hakeden herkese