Muallime1 en sinir olduğum şey bu tarz konuların direk sorulması. Ya mahremdir belki karşındakinin yarasıdır merak uğruna bunları sormak.. ne kadar garip insanlarız cidden çok üzücü okadar iyi anlıyorum ki arkadaşınızı. Ben 6 senelik evliyken aldım bebeğimi kucağıma. 2,5 sene kadar erken evlendikdiye biz istemedik sonrasında üç bebek kaybettim. Herkes ama herkes sorar ve acınır gibi bir ifade takınır ,olsun senin de olur ,der geçerlerdi. O kadar yaralayıcı ki. Belki o insanın hiç çocuğu olamayacak ,imkansız belki ne diye burnunu sokup yarasını deşiyorsun. Allah isteyen herkese hayırlısıyla nasip etsin inşallah 🙏🏻