Lilyam Bebeğimin bel kısmı bez bağlanan kısmı isilik oldu nasıl geçirebilirim bilgisi olan var mı Evi serin tutuyorum, pamuklu sadece zıbınla duruyor günlük yıkıyorum da neden oldu anlayamadım ama geçirmek için ne yapmam lazım 🤦♀️😔
Kereminannesiii Lilyam bende burada bekleyeyim oğlumun boyunları isilik oldu hep. İnstagramda bir hemşire önerisine denk gelmiştim gül suyuyla silin diyordu
1bocek1cicekannesi Lilyam ben oğlumda isilik yerlerine pudra kullanıyordum bezini bagladigim zaman a genelde hava alması ve suyla temizliyordum.
Ayselcvk Kuzum tuzlu su iyi gelir sıcaktan oluyor ama ben o zamanlar 12-13 yaşındaydım bebeklere olurmu araştırman lazım